måndag.

Först & främst! Tack fina moster & Kjell för paketet som kom på posten idag, blev jätteglad & de matchar mössan perfekt:)
Annars så har dagen varit bra. Klass på morgonen så jag började jobba klockan 12. Lisa & hennes värdbarn kom över på playdate i eftermiddags & nu ikväll har jag & Elin varit på mary-Kay party & efter det smidigt planer för NYÅR, kan bli bra, mycket bra!!!
(Om bara mindre än en vecka åker vi till Florida, wihooooo!!!)
För att hålla Alex tålamod uppe försöker jag vara sköldpaddan & låtsas att jag inte kan alfabetet och sen är Alex en super-Hero & lägger alfabetet & säger bokstäverna för sköldpaddan, går bra en stund iallafall!!:)
"Snacks-time"

Kommentarer
Postat av: louise

sötisar :)

så sköldpaddan fungerar fortfarande, kom ihåg när du skulle vara sköldpaddan som körde i bilen ;)

2011-12-13 @ 10:50:17
Postat av: Anonym

Yes den är fortfarande populär ;)

2011-12-13 @ 14:05:52
Postat av: Anna

hahaha, vilka knep! påhittiga du :)

2011-12-13 @ 16:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0