november 30

Idag har jag varit ledig eller halvledig förhar suttit barnvakt nu ikväll.. Men jag började dagen med lektion sen åkte jag förbi mallet för att bara "titta" lite på kläde men det slutade men att jag kom hem med några påsar. Köpte en väska som jag ganska länge har gått och funderat på, väldigt nöjd med den! Sen åkte jag hem o skypade lite & efter det var jag med & klädde granen i Sydneys affär=)
Vill också säga grattis till min underbara syster där hemma! Hoppas du hade en jättebra dag! Saknar dig massor!!
såhär ser det ut nu=)
Min nya väska från Longchamp!

Kommentarer
Postat av: bma

Ja granen blev ju perfekt!!! Lite lättare än pepparkakshus

2011-12-01 @ 17:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0