lördag.

Min mor tänker på allt! Idag har jag namnsdag och på posten fick jag en present av henne, en mössa:) just på samma dag oxå! Tack underbara mamma!
Igår var jag o elin först på julbord på Ikea. Kan bara säga att det var det värsta julbordet jag har ätit, en riktig besvikelse! Men kvällen slutade inte för det för sen åkte vi hem till mig o tog hos några glas vitt o sen var det dags för utgång à la Malin & Elin! Åkte till en nyöppnad klubb i Downtown, riktigt frächt & grym musik så vi kvällen blev mer än lyckad!!
Idag har jag, med Elins sällskap varit hos en superhärlig kvinna o färgat håret. Har aldrig träffat någon så framåt och pratglad människa som henne, störtskön! Och när hon sa att hon var 37 år höll vi på att tappa hakan. Hon såg verkligen inte äldre ut än 25 max o var inte det till sättet heller. Var där i tre timmar och kom ut helnöjd! Det blev ingen röd färg för mig iallafall, gillar mitt blonda hår alldeles för mycket för att ändra det till någon annat så det blev istället lite mörkare blont:)
Jobbar ikväll så just nu sitter jag & Alex & kollar på The Polar Express, jättemysig film!


Kommentarer
Postat av: Bma

Åh du är jätte jätte fin i mössan såg direkt att den skulle passa! :)

2011-12-11 @ 09:04:50
Postat av: Bma

Ååh vad söt du är i mössan visste det !!

2011-12-11 @ 09:07:00
Postat av: louise

fining :)

2011-12-11 @ 11:26:30
Postat av: Emma

Den är superfin! Fina fina Znagie! De är ju värsta "innemössan" här i Malmö. Du är så duktig lilla mamma!

2011-12-11 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0