!

Igår var det utgång som gällde! Dock blev den inte så lyckad. Hade trevligt hos Marion men när vi skulle vidare ut ringde vi nog 8 olika taxibolag och bara en av dem kunde vara hos oss en halvtimme senare så vi bestämde oss för den men vi stod där och väntade och väntade och tillslut kom den efter en och en halv timmas väntan! Vi tog taxi in till Downtown till ett nytt uteställe men där var kön jättelång och med tanke på att kl var ca 1 gick vi till ett annat ställe och där var vi i ca 30 min sen stängde de!

Ikväll har jag varit med familjen och kollat på Reds! Det var min andra match så börjar mer o mer komma in i reglerna! Det är sån härlig stäming på dessa matcher och höjdpunkten med att gå är att man äter grillad korv, så gott!

Kommentarer
Postat av: louise

Vilken fin bild på dig & Marion.

Synd ni hade sån otur med taxibilarna, så typiskt...



Åh jag vet känslan och stämningen när man kollar på match så, det är samma känsla när jag kollar på IFK Kristianstad och höjdpunkten är verkligen att ta en grillad korv haha! Det gör alltid pappa & jag ;)



Puss&kram gumman

2011-08-28 @ 18:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0