thursday


passade på att gå till poolen idag för det är bara två veckor kvar tills de stänger
Bennett åt jätte mycket snacks så var jätterädd att han skulle göra nummer 2 i poolen, (har nämligen hänt en gång innan) men han skötte det bra lille gossen:)
alex fastnade i krukan

mys med texie

Dethär tycker alex är jättekul att göra!;) & Bennett sitter bredvid & håller på att skratta ihjäl sig åt oss

Varje gång jag har kört förbi detta stället har jag tänkt att jag måste testa det i och med titeln & för att det ser väldigt mysigt ut för man kan sitta ute! Så det gjorde jag ikväll med denna nya au pairen Lisa från Österrike, jättetrevlig tjej!

Kommentarer
Postat av: louise

Saknar er!



Vad mycket mat man fick, ser super gott ut :)

Och verkade vara ett jätte mysigt ställe :)

2011-08-26 @ 08:43:41
Postat av: Mamma

Är det kyckling sallad? mums

2011-08-26 @ 21:50:52
Postat av: malin

å vi saknar dig lollan! <3

ja mamma det är ceasar sallad, super gott! dit ska vi gå när ni kommer hit:)

2011-08-28 @ 04:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0