good life

Britney Spears var AWESOME!! Sån otroligt bra show gjorde hon och hennes nya låtar är riktigt bra. Ett litet minus var att hon inte spelade så många av sina gamla låtar vilket jag tyckte hon skulle gjort men annars var hela konserten riktigt bra och hon är grym! Så mina tjejer där hemma när hon kommer till Sverige i höst tycker jag absolut ni ska gå o se henne.
En sak som var lite irriterande är att Nicki Minaj aldrig kom (hon skulle vara förbandet). Och nu ska ni få höra varför! jag fick en chock! Efter allt var slut gick vi fram och frågade en äldre man som jobbade med biljetterna & först vill han inte riktigt säga varför, han sa bara att hon var med i en morgonshow och sen hände en sak, vi stog som ett frågetecken och ville ju så klart veta vad som hände & till slut säger han (hör & häpna) "her boobs pooped out"! Så därför ville inte hon visa sig på scenen, antagligen för att hon var generad! För många blev det en besvikelse att hon inte kom men jag brydde mig inte så mycket, fick ju se Britney!
Alex mitt fina värdbarn är bara så go!! Precis när han vaknade i morse säger han till Sydney "Jag älskar dig" på svenska! Blir så glad när man lär honom något och sedan kommer ihåg det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0