NEW YORK!!

NEW YORK, ja vad ska jag säga, det var helt underbart!!! & det var helt underbart att få ha Louise här en vecka! Sakna henne redan..
Jag har fortfarande inte återhämtat mig med sömn efter helgen. Vi gick o la oss sent på kvällarna & ställde klockan på halv 8 varje morgon för att vinna så mycket tid som möjligt & det var det värt men ändå hann vi inte med alla de saker som vi hade listat upp men vi hann ändå med väldigt mycket för att bara vara där en weekend så vi är hur nöjda som helst!
Avskedet på flygplatsen i New York i söndags blev dock mindre kul, vi lipade & lipade men snart ses vi igen, om några månader om det inte blir ändrade planer för min del (tänk jag har varit här i snart 5 månader nu, sjukt vad tiden rinner iväg).
Bilderna från New York, det är hur många som helst så jag lägger upp det en annan dag för nu måste jag sova för att bli piggare! Imorgon är jag ledig & det behövs, ska sova ut & sen bara ha en mysdag, fast att jag egentligen ha en massa saker att göra..

Kommentarer
Postat av: louise

Aw hjärtat :) ja vilken underbar semester jag fick och att jag fick dela det med dig min underbara vän. Försök koppla bort alla massa saker du behöver göra som du säger, njut av en ledig dag och vila upp dig ordentligt :) hoppas vi kan höras på skype senare idag. Saknar dig också redan. Tiden går snabbt, snart ses vi igen ;)

2011-08-17 @ 10:39:28
Postat av: Mamma

Snygging!!!

2011-08-17 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0