helgen!

Fredags - var hos Elin först, de andra gick ut & jag åkte hem för jag började jobba tidigt dagen efter!
lördags - myskväll hemma hos mig! Jag & Elin är sämst på att hyra film, vi satt & kollade igenom massa trailers & ändå slutade det med att vi hyrde en kass film. Vi såg den i 15 min om ens det sen satte vi på The Notebook istället & den filmen är ju bara sååå bra!! Har nog sett den 4 gånger nu & varje gång lipar jag lika mycket..
R E D S






Helgens höjdpunkt var detta! Cincinnati mot San Francisco.. Är dock inte så insatt i alla reglerna men det var grymt att få uppleva en riktig baseball match & Cincinnati vann!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vad häftigt !! Gud vad snygg du är i kepsen

2011-08-01 @ 11:57:39
Postat av: Anna

Tack för tipset om filmen Malin. Jag är hemma själv denna veckan och satt precis och tänkte att jag skulle hyra en film. Passade ju bra:). Ser att du har det toppen "overthere". Kram kram

2011-08-01 @ 13:23:20
Postat av: louise

vad snygg du är gumman :)

jag vill också se en baseball match ;)

kram kram

2011-08-03 @ 00:08:45
Postat av: malin

Ja anna den filmen måste du se!!

Tack lilla mamma:)

Louise vi kan gå på en när du är här;) snart snart snart ses vi!! :D

2011-08-03 @ 05:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0