Day 1 - Bring on the day

Hey over there!
Nu är det Louise här som skriver.
Här kommer lite bilder från första dagen sen jag kom hit till Malin i fredags.
Vi hade inte träffats på 9 månader så ni kan själva tänka er vårt första möte på flygplatsen...
Hon var så söt när hon stod där med Alex och väntade på mig.
De fick vänta i tre timmar där för mitt plan var försenat.
Här har ni dem, Malin & Alex på flygplatsen:
På kvällen var vi på fest och sedan gick vi ut på en klubb.
Jag var alltså vaken i ca 24 h, kunde inte sova på flyget så slumrade bara.
Tror jag klarade vara vaken på grund av glädje rus :)
Kiss and hugs
Malin hälsar!

Kommentarer
Postat av: louise

Åh önskar jag var där hos er igen!

2012-07-19 @ 11:43:15
URL: http://laalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0