birthday party & goodbye dinner

Idag har vi firat bennett & kusinen Olivia med ett stort födelsedags kalas, jättefint kalas var det & eftersom det var ungefär 15 barn där så hade de ordnat en tjej som kom dit och sjöng & gjorde roliga saker med barnen, jättekul för dem. Här sätter man barnen i största fokus så då behöver inte barnen sitta vid ett speciellt barnbord (som jag hatade när jag var liten) bara för att de vuxna ska får lugn och ro & sitta & prata med varandra, nej så är det inte här utan här organiseras det mycket för att barnen ska ha det så kul som möjligt & de vuxna är med och leker:) Tycker jag är väldigt bra!
Efteråt åkte jag & söndags-shoppade med Lisa! Ikväll har vi varit hos Marion på avskedsmiddag, alltid lite deppigt med avskedsmiddagar men jag ska komma & hälsa på henne i Paris när jag kommer hem har vi bestämt:) Vi fick jättegod grillad mat av hennes värdföräldrar & till efterrätt cupcakes & crepes med nutella! Idag har jag nog fått i mig 7000 kalorier om inte mer ifall någon är intresserad av att veta! Måste sluta upp med att äta så onyttigt men i detta land är det himla svårt att vara nyttig så får väl helt enkelt bli flitigare att gå till gymmet istället!
BIRTHDAY PARTY













GOODBYE DINNER!






Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh vilket roligt kalas det verkar ha varit, precis så ska det ju vara!:)

2011-08-29 @ 13:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0