hallå?!

Det bara regnar & blåser ute
& enligt väderprognosen ska det
göra det några dagar framöver.
Kanske till och med får vara med om
en tornado, vem vet! Det kan hända
här och de har varnat lite för det & då
måste alla vara nere i källaren, Mysigt:)
Men nej jag vill ha sommar och bli brun
nu, punkt slut!!
Idag tittade solen fram lite iallafall så jag
tog Bennett uti vagnen för en promenad.
Vagnen var i bilen så jag öppnade
bageluckan för att ta ut den & la mina
favorit solglasögon precis där luckan
slås igen, såklart. Så nu är dom sönder:(
Fast om värdeprognosen stämmer lär
jag ju ändå inte behöva dem på
ett par dagar!

Ska köra ett träningspass nu
sen krypa ner i sängen & se
filmen, The Tourist!

Love
Malin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmm... Tur att det inte var dom riktiga glasögonen . Kram

2011-04-28 @ 18:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0