våren är här!!

Idag har det varit strååååålande väder här, ungefär 20 grader så det kändes verkligen som sommar. Så barnen och jag spenderade dagen ganska mycket ute, Alex hade oxå sin kusin här lite senare på eftermiddagen så det var fullt hus. Det är så kul och se när dom leker tillsammans och lille Bennett tycker det är så kul och följa efter dem och göra samma sak fast han är lite för liten för att hålla samma tempo som dem.
Nu ikväll kom min Lcc ledare hit (min kontaktperson från cultural care) och skulle mest checka av så allting kändes bra osv, och såklart gör det de:) Senare tog jag en promenad (eller det var tänkt att ta en promenad) med Scout (hunden). Ååh vad skönt och ut o röra på sig i kvällssolen tänkte jag men den promenaden blev tyvärr inte långvarig. Efter vi hade gått ca 5 min sätter hon sig ner och total strejka och jag försöka locka så mycket som möjligt på henne men hon ville inte så jag gav mig till slut och vi vände hemåt.. Så istället tränade jag på gymmet här nere hos mig för första gången, kändes skönt o komma igång igen!
Nu ska jag sova, natti natti!


Kommentarer
Postat av: Elina

Hahah kan se dig där med hunden;)<3

2011-04-08 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0