....

Ber om ursäkt för dålig uppdatering MEN har har fullt upp i princip hela tiden så har inte haft tid till det:)
Helgen spenderades i Chicago för att fira Davids mormor och morfar som varit gifta i 65 år, lååång tid. Så vi körde i lördags morse och resan tog oss 5 timmar men det gick bra, jag trivdes där bak i bilen:) Så i lördags kväll satt jag barnvakt medan David och Sydney plus hela hans släkt var ute och åt.
Sen i söndags var det dags för släktfotografi så efter vi hade sovit på hotellet begav vi oss till Davids kusin. Och detta hus, det var AWESOME vill jag säga, såå fint!!! Så jag gick där omkring och drömde mig bort att jag bodde där, men vem vet kanske en vacker dag gör jag det;) HEHE!
Måndagen var vi i ett mall och shoppade och på kvällen körde vi hem:) Så det var en trevlig helg!






Jag fick ett rosa fint fodral till min dator av snälla David:)




Igår åkte jag och 4 andra tjejer och kollade på Kesha, hon hade konsert drygt en timme härifrån. Men vi kom tyvärr lite sent så hann typ bara höra 7 låtar innan hon slutade. Men det var ändå kul att att se henne plus att träffa de andra tjejerna här:)

Kommentarer
Postat av: Louise

snyggt fodral till din dator baby! :)

2011-04-09 @ 08:17:05
URL: http://louise91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0