california!

Är hemma igen efter en härlig vecka i Kalifornien! Det har varit jättebra, dock har vi haft lite otur med vädret.. Hotellet Carmel Valley Ranch som vi bodde på var lyxigt och fint och sängen, det var nog den skönaste jag har sovit i någonsin.

Lägger ut lite bilder istället för orkar inte skriva mer, har varit uppe alldel es för många timmar och flygresan var dryg och lång och otäck. Jag ogillar att flyga!! Louise tycker det är mysigt att flyga, MYSIGT??! är du galen, det är rena skräckupplevelsen menar jag då, ser absolut inte det mysiga i det Louise Bengtsson.. Jag vill ha kontroll över det jag gör och det har jag inte där uppe i luften! Åhh vad jag saknar dig nu förresten:(





 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket fint hotell ser jättemysigt ut :)

2011-04-27 @ 12:42:09
Postat av: Anna

Hej Malin! Fick höra av mamma att du har en blogg. Kul att följa dig "overthere". Gulliga barn. Kramar från Anna

2011-04-27 @ 15:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0