California here we come!

Äntligen packat färdigt så nu är jag redo för Kalifornien!:)
Alex kom ner till mig ikväll och ville hjälpa mig att packa. Gick väldigt smidigt och snabbt när han hjälpte till, tog bara 1 min så var allt nerpackat i resväskan eller rättare sagt nerkastat;) Han säger ofta till mig "Malin, are you crazy?!!" Som ikväll sa han det för han tyckte jag tog alldeles för mycket med mig, så söt är han!!
Men jag är mycket bättre på att packa den här gången jämfört med när jag lämnade Sverige haha! Vet inte om jag nämnt det men fick betala först övervikt på 1000 kr till New York sedan ytterligare från New york till Cincinnati. Men kände inte att jag kunde packa ner mitt liv på 23 kg i ett år så det var det värt! Kanske inte nu efteråt men det är lätt o vara efterklok!


Såhär såg det ut när Alex packade min väska..

Kommentarer
Postat av: anki o kjell

Hej

Vad mysigt du verkar ha det!

Vi testar om det funkar att säga nåt till dej så här.

Kram

Anki o Kjell

2011-04-25 @ 12:17:36
Postat av: Fia

Kommer ihåg din packning när vi skulle till Kroatsien :)

2011-04-25 @ 13:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0