like it!

Min dag har varit toppen! Jag har jobbat helt själv med barnen och det har gått galant.. Saknade såklart Alex i eftermiddags då han valde att spela wii med sin kusin efter att Jag o lillen hade varit o hämtat honom i skolan men såklart lockar det mer att leka med en jämnårig kille än mig. Jag och Bennett hade en bra dag ändå. Det var fint väder så vi gick en lång promenad på morgonen och spenderade sen dagen ute ganska mycket.
Farligt men så sant! JAG HAR BLIVIT ETT KAK FREAK! Cupcakes och cockies är absolut mina favoriter! Varenda dag äter jag det men nästa vecka blir det skärpning, kanske inte åt att äta dem men att komma igång med det jag annars gjorde hemma, TRÄNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0