mysig dag!

Idag var det sista dagen jag jobbade tillsammans med Lanie så imorgon ska jag vara helt själv med pojkarna:) Är faktiskt inte alls orolig för det för jag känner att de mer och mer börjar lära känna mig och vill vara med mig så det ska nog gå bra!
Idag körde jag även bil med Alex för första gången. Kände att det kunde vara roligt att hitta på något med bara honom så vi åkte till ett "bookstore" här i närheten och spenderade eftermiddagen där medan Lanie var hemma med Bennett. Alex ville ha med sig sina två spiderman gubbar så vi lekte med dem sen läste vi ett antal böcker om spiderman och batman, han gillar dem väldigt mycket:) och innan vi skulle åka hem tog vi en liten fika på starbucks, det var mysigt och jag tror han tyckte det var väldigt kul:)
Imorgon är det fredag och då har jag varit här i en vecka, känns sjukt att det gått så snabbt..
Sen på lördag åker vi till Chicago och stannar till måndag, wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0