at the zoo!

Idag har jag o killarna haft playdate med Elin och hennes ena barn, Rian. Han och Alex är jämnåriga så de hade roligt ihop. Vi var på ett Zoo som inte ligger alls långt iväg ca 15 min bara, väldigt kul och barnen uppskattade det mycket! Så där blir det säkerligen mer besök i sommar.
Om man får tycka att man är bra på någonting så tycker jag att jag är bra på att organisera! Mycket bättre på det här än jag var hemma. Som idag t.ex. det är inte helt lätt att åka iväg på utflykt några timmar med en 1,5 åring och en 4 åring men jag tycker jag fixade det mycket bra eftersom jag hade organiserat dagen! Dvs när Bennett sov gjorde jag iordning allt som skulle med (snacks, skivade frukt, blöjor, vatten, extra napp, blinki, regnjacka) plus så gjorde även lunchen medan han sov sen såg jag till så jag hade vagnen med i bilen och när bennett vaknade var det bara att äta lunch sen köra iväg för att hämta upp Alex i skolan och därefter köra till Zoo!
Dagen blev mycket lyckad:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0